"Este o problema cu modelul de business, nu exista o problema legata de stiri. De asemenea, ambele parti sunt implicate in acesta problema, atat publisherii, cat si agregatoarele de stiri", a declarat Schmidt.
Executivul a sugerat grupurilor media sa foloseasca retelele sociale si continutul personalizat pentru a atrage cititorii. "Tehnologia iti permite sa vorbesti direct cu utilizatorii tai", a completat Schmidt.
Directorul executiv al celui mai popular motor de cautare a mai spus ca grupurile media trebuie sa castige utilizatorii prin folosirea tehnologiei mobile, oferind continut prin conexiunile wireless catre instrumente precum cititoarele electronice ca iPad si Kindle, dar si prin smartphone-uri.
Dupa ce o buna parte din cititori s-au indreptat catre mediul online pentru a citi stirile, ziarele au inregistrat un declin al numarului de abonati, precum si al veniturilor din publicitate, care a dus la o contractie dramatica a industriei.
Mai multi publisheri au acuzat Google si alte site-uri ce detin agregatoare de stiri pentru acest declin, iar grupurile media au luat in considerare delistarea continutului de pe aceste agregatoare, cat si taxarea cititorilor pentru continutul online.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: